Serwery Counter-Strike 1.6

  • Nazwa serwera

  • IP

  • Rodzaj

  • Sloty

  • Stan

  • AmxBans

  • HLTV

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Poomocy skrzynia z itemami.
PostNapisane: 1 cze 2011, o 15:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2011, o 18:40
Posty: 335
A wiec mam plugin sklepu do codmoda ( nie znaczy ze robie to do codmoda ale mam ten plugin podam go nizej). I czy da sie go tak przerobic zeby zamiast wpisywania w say /sklep bylo tak ze na kazdym repsie ct i tt byla by taka skrzynia mam model. Wyobrazam to sobie tak ze do kazdej mapy na ktorej ma sie to znajdowac podal bym 2 wspolzendne do respa ct i do tt. A wiec chodzilo by oto ze zamiast wpisywac /sklep wystarczylo by kliknac e (+use) na ta skrzynie. Mozliwe to jest napewno bo jest to na 1 diablo ale jak zwykle nikt powiedziec kurwa niechce wiec prosze was o pomoc moze ktos sie z takim czyms spotkal albo wie jak to zrobic.



to jest sklep do codmoda o ktorym wspominalem;

Kod:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

new ibuprofen, fenacetyna, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, naprawa, ibuhp, fenhp, tramhp, expmin, expmax, wytrzymalosc;
new Float:gravity;

public plugin_init()
{
   register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");
   
   register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
   register_clcmd("say /shop", "Sklep");
   
   // Cvary
   register_cvar("shop_ibuprofen", "4000");
   register_cvar("shop_fenacetyna", "3000");
   register_cvar("shop_tramal", "6000");
   register_cvar("shop_amfetamina", "16000");
   register_cvar("shop_lotto", "16000");
   register_cvar("shop_doswiadczenie", "16000");
   register_cvar("shop_ruletka", "10000");
   register_cvar("shop_naprawa", "10000");
   register_cvar("shop_ibuhp", "10");
   register_cvar("shop_fenhp", "25");
   register_cvar("shop_tramhp", "50");
   register_cvar("shop_gravity", "0.50");
   register_cvar("shop_expmin", "25");
   register_cvar("shop_expmax", "250");
   register_cvar("shop_wytrzymalosc", "15");
   
}

public Sklep(id)
{
   // Pobieranie cvar
   ibuprofen = get_cvar_num("shop_ibuprofen");
   fenacetyna = get_cvar_num("shop_fenacetyna");
   tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
   amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
   lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
   doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
   ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
   naprawa = get_cvar_num("shop_naprawa");
   ibuhp = get_cvar_num("shop_ibuhp");
   fenhp = get_cvar_num("shop_fenhp");
   tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
   gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
   expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
   expmax = get_cvar_num("shop_expmax");
   wytrzymalosc = get_cvar_num("shop_wytrzymalosc");
   
   new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], nap[65];
   format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
   formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", ibuhp, ibuprofen);
   formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", fenhp, fenacetyna);
   formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", tramhp, tramal);
   formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", amfetamina);
   formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", lotto);
   formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", doswiadczenie);
   formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", ruletka);
   formatex(nap, 64, "Naprawa Perku \r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r%i$", wytrzymalosc, naprawa);
   
   new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
   menu_additem(menu, ibu, "1");
   menu_additem(menu, fen, "1");
   menu_additem(menu, tra, "1");
   menu_additem(menu, amf, "1");
   menu_additem(menu, lot, "1");
   menu_additem(menu, dos, "1");
   menu_additem(menu, rul, "1");
   menu_additem(menu, nap, "1");
   menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
   
   if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   new zdrowie = get_user_health(id);
   new kasa = cs_get_user_money(id);
   new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
   
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   switch(item)
   {
      case 0:
      {
         if(kasa >= ibuprofen)
         {
            new nowe_zdrowie = (zdrowie+ibuhp);
            if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
            {
               cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
               set_user_health(id, nowe_zdrowie);
               ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", ibuhp);
            }
            if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
            {
               cs_set_user_money(id, kasa-ibuprofen);
               set_user_health(id, maxzdrowie);
               ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
            }
            
         }
         else
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
      }
      case 1:
      {
         if(kasa >= fenacetyna)
         {
            new nowe_zdrowie = (zdrowie+fenhp);
            if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
            {
               cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
               set_user_health(id, nowe_zdrowie);
               ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", fenhp);
            }
            if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
            {
               cs_set_user_money(id, kasa-fenacetyna);
               set_user_health(id, maxzdrowie);
               ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
            }
         }
         else
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
      }
      case 2:
      {
         if(kasa >= tramal)
         {
            new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
            if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
            {
               cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
               set_user_health(id, nowe_zdrowie);
               ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
            }
            if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
            {
               cs_set_user_money(id, kasa-tramal);
               set_user_health(id, maxzdrowie);
               ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
            }
         }
         else
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
      }
      case 3:
      {
         if(kasa >= amfetamina)
         {
            cs_set_user_money(id, kasa-amfetamina);
            set_user_gravity(id, gravity);
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
         }
         else
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
      }
      case 4:
      {

         if(kasa >= lotto)
         {
            cs_set_user_money(id, kasa-lotto);
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
            new totek = random_num(0, 10);
            
            switch(totek)
            {
               case 0:
               {
                  new moneybonus = random_num(500,5000);
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
                  cs_set_user_money(id, moneybonus);
               }
               case 1:
               {
                  new moneybonus = random_num(5000,16000);
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
                  cs_set_user_money(id, moneybonus);
               }
               case 2:
               {
                  set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
               }
               case 3:
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
               case 4:
               {
                  new bonusxp = random_num(expmin ,75);
                  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
               }
               case 5:
               {
                  cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!");
               }
               case 6:
               {
                  new healthbonus = random_num(10,tramal);
                  set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
               }
               case 7:
               {
                  new healthbonus = random_num(10,ibuprofen);
                  set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
               }
               case 8:
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
               case 9:
               {
                  new xpbonus = random_num(75,expmax);
                  cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
               }
               case 10:
               {
                  cs_set_user_money(id, lotto);
                  ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
               }
                  
            }
         }      
         else
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
      }
      case 5:
      {
         if(kasa >= doswiadczenie)
         {
            new exp = cod_get_user_xp(id);
            new losowy = random_num(expmin, expmax);
            cs_set_user_money(id, kasa-doswiadczenie);
            cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
         }
         else
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
      }
      case 6:
      {
         if(kasa >= ruletka)
         {
            cs_set_user_money(id, kasa-ruletka);
            cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
         }
         else
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
      }
      case 7:
      {
         if(kasa >=naprawa)
         {
            new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
            if(uszkodzenia_perku+wytrzymalosc>=100)
            {
               cod_set_perk_durability(id, 100);
               ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
            }
            else
            {
               cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+wytrzymalosc);
               ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", wytrzymalosc);
               ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
            }
            cs_set_user_money(id, kasa-naprawa);
         }
         else
            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo kasy!");
      }
            
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

_________________

Obrazek


Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Poomocy skrzynia z itemami.
PostNapisane: 2 cze 2011, o 19:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:26
Posty: 3618
Platforma: Steam
Jak zrobić NPC?
Myślę że to ci pomoże.

_________________

Obrazek Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Style created by © Matti

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL